Редуване на нисковъглехидратни с високовъглехидратни храни - Схеми за плетива и ....
 
Неделя
30.04.2017
18:40
Добре дошли Гост
RSS
 
Червената шапчица
Главна Регистрация Вход
Редуване на нисковъглехидратни с високовъглехидратни храни - Схеми за плетива и .... »
[ Ново съобщение · Членове · Правила на форума · Търси · RSS ]
Страница 1 от 11
Схеми за плетива и .... » За мама и тати » Метаболизъм » Редуване на нисковъглехидратни с високовъглехидратни храни
Редуване на нисковъглехидратни с високовъглехидратни храни
natalia75Дата: Вторник, 21.02.2012, 22:28 | Съобщение # 1
Генерал-лейтенант
Група: Администратори
Съобщения: 621
Награди: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Редувайте 6 дни ниско въглехидратен прием с 1 високо;
- Яжте храни богати на хранителни влакна (зеле, салати, спанак, моркови, броколи, бобови кълнове, сурови семена и ядки и др.);
- За ускоряване на храносмилането и подобряването му - пектин, трици, пробиотици;
- Калорийна стратегия за понижаване на теглото
- След шест поредни дни със занижен калориен прием на храна - 200 до - 500 ккал под дневната енергийна норма следва ден със свръх прием храна с калоричност от 1/3 до 1/2 от количеството на поддържащите нормалното ви тегло калории.Идеята за тази стратегия съвсем не е налудничав. Преди доста време американски специалисти забелязват изненадващ факт в прогреса на всяка от участничките, хранеща се по експериментална диета за редуциране на свръх тегло. При всички тях се забелязва сходна тенденция за прогресивно намаляване на % тегло който те губят с нарастване на времевия период на диетата. Това им се сторило твърде логично.
 
Схеми за плетива и .... » За мама и тати » Метаболизъм » Редуване на нисковъглехидратни с високовъглехидратни храни
Страница 1 от 11
Търси: