Полезни съвети - Схеми за плетива и ....
 
Събота
24.06.2017
14:15
Добре дошли Гост
RSS
 
Червената шапчица
Главна Регистрация Вход
Полезни съвети - Схеми за плетива и .... »
[ Ново съобщение · Членове · Правила на форума · Търси · RSS ]
Страница 1 от 11
Схеми за плетива и .... » За мама и тати » Метаболизъм » Полезни съвети
Полезни съвети
natalia75Дата: Вторник, 21.02.2012, 22:31 | Съобщение # 1
Генерал-лейтенант
Група: Администратори
Съобщения: 621
Награди: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Пийте повече вода
Човешкият организъм се нуждае от вода за да може да обработи калориите, които получава в процеса на консумация на храна. Дори при съвсем лека дехидратация метаболизмът се забавя. Доказано е, че тези които пият осем или повече чаши вода дневно имат по-бърз метаболизъм от тези, които пият едва 2-4 чаши течности през деня. За да бъде добре хидратирано тялото ви е препоръчително да приемате една чаша вода или неподсладена напитка преди всяко ядене или закуска. В допълнение, вместо чипс или солети и бисквити, се постарайте да консумирате повече богати на вода пресни плодове и зеленчуци.
Приемайте течностите с кубчета лед
Ледено студените напитки стимулират организма да изгаря повече калории в процеса на храносмилане. Според изследванията в тази област 5-6 чаши вода с лед могат да помогнат за изгарянето на приблизително 10 калории дневно. Може би това ви се вижда малко, но този метод ще ви помогне да свалите почти килограм в рамките на една година и то без да се подлагате на диета Бихте могли да постигнете същия ефект чрез прием на студен чай или кафе, особено ако не ги комбинирате със захар и сметана.
Яжте по-често
За да отслабнете яжте по-често. Когато консумирате големи порции храна през голям интервал от време, метаболитният процес се забавя. Приемана в малки количества и по-начесто, например през 3-4 часа, храната поддържа метаболизма активен. Така в рамките на деня организмът постоянно изгаря приетите по време на хранене калории. Доказано е че хората, които хапват през равни интервали от време, консумират по-малко храна в часовете за основно хранене.
Придайте пикантност на храната си
Пикантната храна съдържа вещества, които ускоряват метаболитния процес. Една супена лъжица червен или зелен лют пипер може временно да повиши скоростта на метаболизма с около 23%. Според изследванията този ефект е с времетраене не повече от половин час, но ако консумирате пикантна храна по-често бихте могли да постигнете задоволителни резултати в дългосрочен план.
Консумирайте повече белтъчини
Тялото изгаря до два пъти повече калории, когато усвоява приетите с храната протеини отколкото мазнините и въглехидратите. Дори диетата ви да е добре балансирана, ако заместите въглехидратите с богати на белтъчини храни, това само ще ускори метаболизма ви. Здравословен източник на белтъчини са крехкото говеждо и свинско месо, рибата, бялото пилешко месо, соевия кашкавал тофу, ядките, бобът, яйцата и нискомаслените млечни продукти.
Пийте черно кафе
Може би обичате кафе именно защото то ви дава енергия и повишава концентрацията ви по време на работа. Като цяло кафето има краткотраен положителен ефект върху метаболизма. В рамките на 3-4 часа една чаша кафе може да помогне за изгарянето на приблизително 30-35 калории. Препоръчително обаче е да приемате кафето чисто, без добавена захар или сметана.
Избягвайте скоростните диети
Бързо действащите диети, които изискват прием на не повече от 1000 калории дневно, са вредни за тези, които искат да ускорят метаболизма си. Този вид диети биха могли да ви помогнат да се отървете от няколко излишни килограма (за сметка на редица полезни за организма хранителни вещества), но голяма част от загубената маса в действителност е мускулна маса. Колкото по-малка е телесната мускулна маса, толкова по-бавно протича метаболитния процес. В резултат от бързо действащите диети тялото започва да изгаря по-малко калории, а това за съжаление води до бързо качване на излишни килограми.
Направете подходящ избор на продукти за консумация
Въздействието, което различните видове храни и напитки оказват върху метаболизма е минимално в сравнение с това, от което се нуждаете за устойчиво във времето сваляне на килограми. Най-добрият начин да подобрите метаболизма си е да изградите добра мускулна маса и да поддържате отлична физическа активност Колкото повече се движите през деня, толкова повече калории ще изгорите. И помнете, сутрешните тренировки имат свойството да поддържат метаболизма активен в продължение на много часове.
[i][size=12][font=Courier][color=red]
 
Схеми за плетива и .... » За мама и тати » Метаболизъм » Полезни съвети
Страница 1 от 11
Търси: